• Žiadne produkty v košíku.

Aj lektor a školiteľ potrebuje mať svojich klientov. V princípe môže byť lektor v dvoch pozíciách:

  • pracuje ako interný lektor pre nejakú veľkú firmu, ktorá sa mu stará o prísun zákazníkov a v tom prípade má takpovediac vystarané a môže pokojne spávať,
  • v druhom prípade je lektor freelancer, ktorý pracuje buď len na seba alebo je kontrahovaný nejakou vzdelávacou spoločnosťou.

V oboch prípadoch je dostatok klientov tým, čo ho oddeľuje od neúspechu a nutnosti zamestnať sa niekde ako interný lektor. Mnoho lektorov túto zložku podceňuje a nebyť toho, že tréningové aktivity sú veľmi dobre oceňované, tak by mnoho z nich bolo buď zamestnaných (to je ten lepší prípad) alebo nezamestnaných (to je ten horší prípad). Prípadne by si museli hľadať nejaký iný job (čo je stále relatívne dobré).

Skrátka, lektor potrebuje pre svoju existenciu marketing, ktorý mu zabezpečí dostatočný prísun klientov.

V tejto prezentácii sa zamýšľam nad tým, čo je súčasťou marketingu, aké prvky obsahuje a ktorým smerom by sa lektor mal uberať, aké možnosti by mal zvážiť.

Osnova kurzu

1. Dôležitosť marketingu pre lektorskú prácu FREE 00:00:00
2. Vytváranie kredibility a dôveryhodnosti lektora 00:00:00
3. Marketingové nástroje lektora I. 00:00:00
4. Marketingové nástroje lektora II. 00:00:00
  • Price Options +
  • 10 years, 1 month
2 ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
111
Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
156
Aká téma vás zaujíma?