Prihlásiť sa

Aj lektor a školiteľ potrebuje mať svojich klientov. V princípe môže byť lektor v dvoch pozíciách:

  • pracuje ako interný lektor pre nejakú veľkú firmu, ktorá sa mu stará o prísun zákazníkov a v tom prípade má takpovediac vystarané a môže pokojne spávať,
  • v druhom prípade je lektor freelancer, ktorý pracuje buď len na seba alebo je kontrahovaný nejakou vzdelávacou spoločnosťou.

V oboch prípadoch je dostatok klientov tým, čo ho oddeľuje od neúspechu a nutnosti zamestnať sa niekde ako interný lektor. Mnoho lektorov túto zložku podceňuje a nebyť toho, že tréningové aktivity sú veľmi dobre oceňované, tak by mnoho z nich bolo buď zamestnaných (to je ten lepší prípad) alebo nezamestnaných (to je ten horší prípad). Prípadne by si museli hľadať nejaký iný job (čo je stále relatívne dobré).

Skrátka, lektor potrebuje pre svoju existenciu marketing, ktorý mu zabezpečí dostatočný prísun klientov.

V tejto prezentácii sa zamýšľam nad tým, čo je súčasťou marketingu, aké prvky obsahuje a ktorým smerom by sa lektor mal uberať, aké možnosti by mal zvážiť.

Osnova kurzu

1. Dôležitosť marketingu pre lektorskú prácu ZADARMO 00:00:00
2. Vytváranie kredibility a dôveryhodnosti lektora 00:00:00
3. Marketingové nástroje lektora I. 00:00:00
4. Marketingové nástroje lektora II. 00:00:00

Prečo študovať

Baví ťa postaviť sa pred ľudí a školiť? Prednášať? Vysvetľovať? Ak máš vďačné publikum, tak je to nesmierne uspokojujúca robota. Horšie je, ak by si rád prednášal, ale akosi nie je komu. Veľa lektorov a školiteľov sú síce odborníci, ale marketing im akosi nejde. Ak si teda lektor a školiteľ, ale máš málo publika, tak si vypočuj túto nahrávku verejnej prednášky o marketingových postupoch v tomto odvetví. Na marketingové postupy sa tu pozerám z trochu iného, než štandardného pohľadu (kampane, sociálne siete a pod.).

Čo získaš

  • 40 minút video záznamu
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • možnosť osobnej konzultácie s autorom
CHCEM TENTO KURZ
  • Price Options +
  • UNLIMITED ACCESS
1 ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
    Copyright ©2018 Martin Prodaj