Prihlásiť sa

Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.

Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.

Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.

Osnova kurzu

Úvod do kurzu ZADARMO 00:00:00
Naše zákaznícke skúsenosti 00:00:00
Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá? 00:00:00
Vývoj zákazníckej starostlivosti 00:00:00
Cesta zákazníka 00:00:00
Princípy zákazníckej starostlivosti 00:00:00
Princípy zákazníckej komunikácie 00:00:00

Prečo študovať

  • Pochopíte, prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá
  • Naučíte sa ako definujem zákaznícka cesta
  • Prídete na to, ako vylepšiť spokojnosť vašich zákazníkov

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

CHCEM TENTO KURZ
  • 19,00 
  • UNLIMITED ACCESS
2 ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
46
Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
50
Aká téma vás zaujíma?