Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.
Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.
Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.
Osnova kurzu
Úvod do kurzu | ZADARMO | 00:00:00 | |
Naše zákaznícke skúsenosti | 00:00:00 | ||
Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá? | 00:00:00 | ||
Vývoj zákazníckej starostlivosti | 00:00:00 | ||
Cesta zákazníka | 00:00:00 | ||
Princípy zákazníckej starostlivosti | 00:00:00 | ||
Princípy zákazníckej komunikácie | 00:00:00 |
Prečo študovať
- Pochopíte, prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá
- Naučíte sa ako definujem zákaznícka cesta
- Prídete na to, ako vylepšiť spokojnosť vašich zákazníkov
Hodnotenie kurzu
Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz