• Žiadne produkty v košíku.

Námietky sú pre niektorých obchodníkov predzvesťou katastrofy, pred ktorou sa je treba čo najrýchlejšie skryť. Námietka je okamžikom, kedy sa dovtedy príjemné obchodné jednanie mení na boj a ťažké vyjednávanie.

Ale na námietky sa dá pozerať celkom novým pohľadom. Námietky sú niečo, čo nám vypovedá o našom klientovi viac, než by nám o sebe povedal on. Námietka nám ukazuje ako klient premýšľa, aké motívy ho ženú dopredu, čo je pre neho v obchode dôležité a kde sú jeho citlivé miesta, ktoré môžeme použiť na to, aby sme obchod dotiahli do úspešného konca.

Pokiaľ pracuješ ako obchodník alebo nákupca, tak zvládanie námietok je tvoj denný chleba a mal by si v tom byť čo najlepší. Pretožýe zvládnuté námietky znamenajú uzatvorený obchod. Preto sme pre teba pripravili video kurz, ktorý ťa pripraví aj na to najtvrdšie vyjednávanie.

Osnova kurzu

Čo je to námietka a prečo vzniká? 00:00:00
Čo nám námietka hovorí o klientovi? 00:00:00
Rozlišovanie medzi pravou a nepravou námietkou 00:00:00
“Perinovanie klienta” 00:00:00
Základné stratégie zvládania námietok
Aktívne počúvanie a overenie porozumenia 00:00:00
Prepočutie 00:00:00
Ďalšie dotazovanie 00:00:00
“Je toto jediná námietka?” 00:00:00
Mysleli, skúsili, zistili 00:00:00
Cenová námietka
Cena je relatívna 00:00:00
Rozmenenie na drobné 00:00:00
Vyváženie ceny inými pozitívami 00:00:00

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

  • COMING SOON
  • UNLIMITED ACCESS
ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
    111
    Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
    155
    Aká téma vás zaujíma?