• Žiadne produkty v košíku.

Chat alebo chatové aplikácie si už dlhodobo udržujú silnú pozíciu v mixe marketingových nástrojov. Vďačia za to predovšetkým otvorenosti a ochote zákazníkov túto možnosť komunikácie s firmou využívať. Nie každý má trpezlivosť čakať  niekde na linke, kým sa dovolá k živému operátorovi. Je omnoho pravdepodobnejšie, že využijeme četovacie okienko na stránke, pretože predpokladáme, že sa na druhej strane nájdeme niekoho, kto sa nám bude venovať.

Okrem toho nám výsledky hovoria o tom, že konverzný pomer četovacích aplikácií je podstatne vyšší ako konverzný pomer napr. direct marketingu alebo kampaní na sociálnych sieťach. A aj to je o dôvod viac, prečo by sme mali do svojej zákazníckej podpory jednoznačne zaradiť aj túto možnosť. Viac konverzií prirodzene znamená viac platiacich zákazníkov.

Využime teda četovacie aplikácie naplno a aj s ich pomocou si budujeme silnú zákaznícku základňu a skvelé meno v očiach našich zákazníkov.

Pripravili sme pre vás komplexný video kurz, kde sa zamierame na konkrétne nastavenie a využívanie chat aplikácie na vašich web stránkach.

Osnova kurzu

Prečo využívať chat podporu-jej výhody 00:00:00
Základné podmienky dobrej zákazníckej podpory cez chat 00:00:00
Výber chatovej aplikácie 00:00:00
Integrácia do webovej stránky 00:00:00
Prehliadka rozhrania aplikácie 00:00:00
Automatické správy-vytvorenie chatbota 00:00:00
Okamžité správy/Klávesové skratky 00:00:00
Riešenie krízovej komunikácie 00:00:00

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

  • 24,00 
  • UNLIMITED ACCESS
0 ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
    110
    Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
    155
    Aká téma vás zaujíma?