Chat alebo chatové aplikácie si už dlhodobo udržujú silnú pozíciu v mixe marketingových nástrojov. Vďačia za to predovšetkým otvorenosti a ochote zákazníkov túto možnosť komunikácie s firmou využívať. Nie každý má trpezlivosť čakať niekde na linke, kým sa dovolá k živému operátorovi. Je omnoho pravdepodobnejšie, že využijeme četovacie okienko na stránke, pretože predpokladáme, že sa na druhej strane nájdeme niekoho, kto sa nám bude venovať.
Okrem toho nám výsledky hovoria o tom, že konverzný pomer četovacích aplikácií je podstatne vyšší ako konverzný pomer napr. direct marketingu alebo kampaní na sociálnych sieťach. A aj to je o dôvod viac, prečo by sme mali do svojej zákazníckej podpory jednoznačne zaradiť aj túto možnosť. Viac konverzií prirodzene znamená viac platiacich zákazníkov.
Využime teda četovacie aplikácie naplno a aj s ich pomocou si budujeme silnú zákaznícku základňu a skvelé meno v očiach našich zákazníkov.
Pripravili sme pre vás komplexný video kurz, kde sa zamierame na konkrétne nastavenie a využívanie chat aplikácie na vašich web stránkach.
Osnova kurzu
Prečo využívať chat podporu-jej výhody | 00:00:00 | ||
Základné podmienky dobrej zákazníckej podpory cez chat | 00:00:00 | ||
Výber chatovej aplikácie | 00:00:00 | ||
Integrácia do webovej stránky | 00:00:00 | ||
Prehliadka rozhrania aplikácie | 00:00:00 | ||
Automatické správy-vytvorenie chatbota | 00:00:00 | ||
Okamžité správy/Klávesové skratky | 00:00:00 | ||
Riešenie krízovej komunikácie | 00:00:00 |
Hodnotenie kurzu
Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz