Prihlásiť sa

Dnes niečo predať nie je vlastne žiadna výhra. Dnešný obchod nie je len jednoduchá transakcia, ktorá presúva peniaze z peňaženky zákazníka do našej pokladne a za to mu ponúka niečo na oplátku. Dnešný obchod je o službe, zážitku, emócii. Dnešok je typický všeobecnou komoditizáciou takmer všetkého a to čo je rozhodujúcim faktorom je zákaznícka starostlivosť.

Tá v konečnom dôsledku rozhodne, či sa bude zákazník cítiť dobre nielen pred kúpou ale aj pred ňou a hlavne po nej. A tu sa dostáva k slovu profesionálna zákaznícka starostlivosť.

Ak chceš byť v tejto oblasti profesionál, tak sme pre teba pripravili video kurz, kde sa dozvieš to podstatné, čo potrebné mať alebo urobiť, aby si bol majster v zákazníckej starostlivosti a aby teba a tvoju firmu zákazníci milovali.

Osnova kurzu

Prečo je dôležité rozmýšľať nad zákazníckou starostlivosťou? 00:00:00
Základné piliere zákazníckej starostlivosti
Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá? 00:00:00
Procesy zákazníckej starostlivosti 00:00:00
Mechanizmy spätnej väzby 00:00:00
Vyhodnocovanie spätnej väzby 00:00:00
Starostlivosť o zákazníka v procese zákazníkovej cesty
Starostlivosť o zákazníka pred kúpou 00:00:00
Starostlivosť o zákazníka počas kúpy 00:00:00
Starostlivosť o zákazníka po kúpe 00:00:00
Komunikačné kanály
Web stránka 00:00:00
Mail 00:00:00
Sociálne siete 00:00:00
Telefonická komunikácia 00:00:00
Chaty 00:00:00

Prečo študovať

  • Dozvieš sa kde vzniká zákaznícka spokojnosť.
  • Naučíš sa ako nastaviť procesy  tak, aby si mal zákazníka podchyteného v každej fáze jeho nákupného správania, a rovnako aj po kúpe.
  • Naučíš sa nastaviť a vyhodnocovať procesy spätnej väzby, ktorá je kľúčovým nástrojom kontinuálneho budovania zákazníckej spokojnosti

Čo získaš

  • Viac ako hodinový video kurz
  • Možnosť konzultácie s lektorom
  • Certifikát o absolvovaní na vyžiadanie

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

ČOSKORO
  • ČOSKORO
  • UNLIMITED ACCESS
ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI