Dnes niečo predať nie je vlastne žiadna výhra. Dnešný obchod nie je len jednoduchá transakcia, ktorá presúva peniaze z peňaženky zákazníka do našej pokladne a za to mu ponúka niečo na oplátku. Dnešný obchod je o službe, zážitku, emócii. Dnešok je typický všeobecnou komoditizáciou takmer všetkého a to čo je rozhodujúcim faktorom je zákaznícka starostlivosť.
Tá v konečnom dôsledku rozhodne, či sa bude zákazník cítiť dobre nielen pred kúpou ale aj pred ňou a hlavne po nej. A tu sa dostáva k slovu profesionálna zákaznícka starostlivosť.
Ak chcete byť v tejto oblasti profesionál, tak sme pre vás pripravili video kurz, kde sa dozviete to podstatné, čo je potrebné mať alebo urobiť, aby ste boli majstrom v zákazníckej starostlivosti a aby zákazníci vašu firmu/značku milovali.
Osnova kurzu
Úvod do kurzu | FREE | 00:00:00 | |
Prečo je dôležité rozmýšľať nad zákazníckou starostlivosťou? | 00:00:00 | ||
Základné piliere zákazníckej starostlivosti | |||
Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá? | 00:00:00 | ||
Procesy zákazníckej starostlivosti | 00:00:00 | ||
Mechanizmy spätnej väzby | 00:00:00 | ||
Vyhodnocovanie spätnej väzby | 00:00:00 | ||
Starostlivosť o zákazníka v procese zákazníkovej cesty | |||
Starostlivosť o zákazníka pred kúpou | 00:00:00 | ||
Starostlivosť o zákazníka počas kúpy | 00:00:00 | ||
Starostlivosť o zákazníka po kúpe | 00:00:00 | ||
Komunikačné kanály | |||
Web stránka | 00:00:00 | ||
00:00:00 | |||
Sociálne siete | 00:00:00 | ||
Telefonická komunikácia | 00:00:00 | ||
Chaty | 00:00:00 |
Hodnotenie kurzu
Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz