• Žiadne produkty v košíku.

Aj keď sa to nezdá, ale utešovať sa tým, že pokiaľ máte dobré služby alebo produkty, že si vás zákazníci nájdu sami, je naozaj naivné. Toto už dávno neplatí, a aby si vás zákazníci všimli, musíte urobiť podstatne viac ako vytvoriť skvelý produkt alebo službu. Možno sa nám to nepáčiť, môžeme proti tomu bojovať ale to je tak asi všetko.

Omnoho lepšie je začať sa vzdelávať v marketingu a naučiť sa pritiahnuť si svojich zákazníkov sám. Pretože vašich zákazníkov nepozná nikto lepšie ako vy. A z toho potom môže vychádzať aj vaša celková marketingová stratégia. A nemusíte sa obávať, naozaj to nie je nič, čo by tei pri troche snahy nevedeli zvládnuť aj sami.

Zvládnutý marketing je kľúčovým rozlišovacím prvkom medzi úspešným a neúspešným podnikom. Pozývame vás preto do video kurzu kde sa pozrieme na to, čo znamená marketing pre malý alebo stredný podnik. Prejdeme si základné piliere marketingu ale nepôjdeme do úplných detailov (tie nájdete v iných kurzoch). Skôr vám to pomôže získať celkový prehľad o tom, čomu všetkému by bolo dobré sa venovať, aby ste si mohol povedať, že máte zvládnutý marketing.

Osnova kurzu

Prečo je marketing pre podnik dôležitý 00:00:00
Základné marketingové kanály 00:00:00
Marketingová komunikácia so zákazníkmi 00:00:00
Budovanie zákazníckej komunity 00:00:00
Budovanie mailovej databázy a directmarketing 00:00:00
Marketing na sociálnych sieťach 00:00:00
Marketing na Facebooku 00:00:00
Instagram 00:00:00
Youtube 00:00:00
Web stránka 00:00:00

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

  • COMING SOON
  • UNLIMITED ACCESS
ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
    110
    Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
    155
    Aká téma vás zaujíma?