Mailový marketing patrí do základného arzenálu marketingových nástrojov. K tomu je možné používať interné mailové nástroje, alebo je možné sa obrátiť na už existujúce mailové nástroje, ktoré nás prekvapia množstvom nastavení a pokročilých analytických funkcií, ktoré nám umožnia dostať email marketing na celkom iný, vyšší a hlavne efektívnejší level.
V mailových službách vieme analyzovať naše publikum. Vieme ho segmentovať. Vieme pracovať s automatickými mailmi a vieme vytvárať sekvencie, ktoré nám na konci prinášajú platiacich zákazníkov
Aj keď sa nám tu stále objavujú nové spôsoby a cesty ako osloviť potenciálnych zákazníkov cez sociálne siete, tak stále nám email marketing ostáva ako jeden z kľúčových nástrojov, ktoré nie je radno opomínať.
Jedným z veľmi populárnych mailových nástroj je MailerLite, o ktorom by sme mohli povedať, že je nástupcom MailChimpu, predovšetkým čo sa týka ceny alebo prívetivosti užívateľského rozhrania.
Pozývame vás do video kurzu, kde sa dozviete ako s týmto skvelým nástrojom pracovať a dostať z neho čo najviac.
Osnova kurzu
Úvodná lekcia do video kurzu Mailer Lite | ZADARMO | 00:00:00 | |
Registrácia a prihlásenie | 00:00:00 | ||
Prehliadka používateľského rozhrania | 00:00:00 | ||
Vytvorenie segmentu užívateľov a presné cielenie kampaní | 00:00:00 | ||
Vytvorenie skupiny pre zber prihlásených užívateľov | 00:00:00 | ||
Vytvorenie formulára na zber mailov | 00:00:00 | ||
Vytvorenie pop up formulára | 00:00:00 | ||
Vytvorenie landing page | 00:00:00 | ||
Vytvorenie automatickej mailovej sekvencie | 00:00:00 | ||
Vytvorenie kampane | 00:00:00 | ||
Ako pridať užívateľov do existujúceho zoznamu | 00:00:00 |
Prečo študovať
- Získate podrobný návod na používanie programu MailerLite
- Naučíte sa základom emailového marketingu
- Naučíte sa vytvárať pop upy a landing page
- Naučíte sa nastaviť automatické sekvencie
- Naučíte sa vytvárať mailové kampane
- Budeme pracovať na reálnych príkladoch s konkrétnymi ukážkami
- Okrem ukážok konkrétnych funkcií si popri tom vysvetlíme aj základy emailového marketingu
Čo získaš
- Hodina video kurzu
- 11 video lekcií
- Viac ako 2 a pol hodiny veľmi podrobného výkladu
- Možnosť konzultácie s lektorom
- Certifikát na vyžiadanie
Hodnotenie kurzu
Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz