• Žiadne produkty v košíku.

Dnes nebyť na sociálnych sieťach sa podobá minulosti, kedy nebyť na internete, a nemať webovú stránku sa rovnalo zabudnutiu a zániku. Dnes každý podnikateľ a každá firma si viac menej uvedomuje, že mať webovú stránku je proste absolútna nevyhnutnosť. Ale rovnako sa nevyhnutnosťou stáva prítomnosť na sociálnych sieťach. A sociálne siete sú predovšetkým o komunikácii. A tá môže byť buď profesionálna a dobré meno budujúca, alebo môže byť katastrofálna a pochovávajúca firmu pod spŕškou nenávistných komentárov a hejtov.

Je takmer isté, že každý jeden správca sociálnych sietí, sa skôr alebo neskôr, ocitne v paľbe agresívnych alebo hanlivých komentárov a bude to len na ňom ako z toho firma vyjde. Buď ako víťaz , alebo ako porazený, z ktorých mnohí radšej zmazali svoje profily aby nemuseli byť denno denne konfrontovaní so svojím veľkým a nezabudnuteľným zlyhaním. Pretože čo je raz na internete, už nikdy nikam nezmizne.

Aby sa ti to nestalo, pripravili sme pre teba kurz, ktorý ťa vybaví zručnosťami, vďaka ktorým prejdeš aj cez ten najväčší shitstorm bez jediného skriveného vlasu na hlave firemného dobrého mena.

Osnova kurzu

Krízová komunikácia na sociálnych sieťach
Čo je krízová komunikácia na sociálnych sieťach 00:00:00
Ako predchádzať krízovej komunikácii? 00:00:00
Kľúčové faktory zvládnutej krízovej komunikácie 00:00:00
Komunikačné princípy krízovej komunikácie
Náš zákazník, náš pán 00:00:00
Rýchlosť 00:00:00
Pravdivosť 00:00:00
Konštruktívne riešenia 00:00:00
Follow up-čo urobiť po kríze? 00:00:00

Hodnotenie kurzu

N.A

hodnotenia
  • 5 *0
  • 4 *0
  • 3 *0
  • 2 *0
  • 1 *0

Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz

  • 49,00 
  • UNLIMITED ACCESS
ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI
    111
    Čo by bolo pre vás zaujímavejšie?
    156
    Aká téma vás zaujíma?