Práca opatrovateľky je sama o sebe dosť náročná. Šikovná opatrovateľka nielenže musí vedieť, ako sa postarať o svojho klienta, navyše pritom musí zvládať rozličné komunikačne náročné situácie. A očakáva sa od nej, že ich zvládne profesionálne a s úsmevom na tvári. Čo síce na prvý pohľad vyzerá jednoducho, ale nie opak je pravdou.
Preto sme pre teba pripravili kurz, ktorý je zameraný na špecifiká komunikácie s klientom. Na tvorbe obsahu kurzu sa podieľala dlhoročná zdravotná sestra a opatrovateľka s niekoľko ročnou opatrovateľskou praxou.
Osnova kurzu
Komunikačné zručnosti | |||
Špecifiká komunikácie so starším klientom | 00:00:00 | ||
Aktívne počúvanie | 00:00:00 | ||
Neurolingvistické prvky komunikácie | 00:00:00 | ||
Ako sa buduje porozumenie | 00:00:00 | ||
Princípy nenásilnej komunikácie | 00:00:00 | ||
Prvky neverbálnej komunikácie | 00:00:00 | ||
Sústredenie pri komunikácii | 00:00:00 | ||
Konfliktné situácie | |||
Ako vzniká konflikt | 00:00:00 | ||
Priebeh konfliktnej situácie | 00:00:00 | ||
Stratégie zvládania konfliktu | 00:00:00 | ||
Psychohygiena opatrovateľky | |||
Čo je psychohygiena a prečo je dôležitá? | 00:00:00 | ||
Relaxácia | 00:00:00 | ||
Meditácia | 00:00:00 | ||
Písanie denníka | 00:00:00 | ||
Denná sebareflexia | 00:00:00 |
Hodnotenie kurzu
Nieje žiadne hodnotenie pre tento kurz
ZAPÍSANÝ ŠTUDENTI