• Žiadne produkty v košíku.

Marketing pre malých a stredných podnikateľov

39,00 

Kategória:

Popis

Aj keď sa to nezdá, ale utešovať sa tým, že pokiaľ máš dobré služby alebo produkty, že si ťa zákazníci nájdu sami, je naozaj naivné. Toto už dávno neplatí, a aby si ťa zákazníci všimli, musíš urobiť podstatne viac ako vytvoriť skvelý produkt alebo službu. Možno sa nám to nepáčiť, môžeme proti tomu bojovať ale to je tak asi všetko.

Omnoho lepšie je začať sa vzdelávať v marketingu a naučiť sa pritiahnuť si svojich zákazníkov sám. Pretože tvojich zákazníkov nepozná nikto lepšie ako ty. A z toho potom môže vychádzať aj tvoja celková marketingová stretégia. A nemusíš sa obávať, naozaj to nie je nič, čo by si pri troche snahy nevedel zvládnuť aj sám.

Zvládnutý marketing je kľúčovým rozlišovacím prvkom medzi úspešným a neúspešným podnikom. Pozývame ťa preto do video kurzu kde sa pozrieme na to, čo znamená marketing pre malý alebo stredný podnik. Prejdeme si základné piliere marketingu ale nepôjdeme do úplných detailov (tie nájdeš v iných kurzoch). Skôr ti to pomôže získať celkový prehľad o tom, čomu všetkému by bolo dobré sa venovať, aby si mohol povedať, že máš zvládnutý marketing.